Tuesday, November 23, 2010


haa dlm neyh la byk kenangan gue..
haha...
smalam dari penang jam kul 12... trus ke KL non-stop...
juz brenty kat hentian hulu bernam jew....
lp0r cngat mce uh....
xpi mcj nan my bb.. jdi x lp0r da uh...
pas2 smb0ng perjalanan .. kemudian tiba di KL !~...
kta0rang antar org dekat hentian duta duluw...
kmudian pergi ke Bukit Jalil..
haha!!~...
lpAs Jew Ke BUkit Jalil.. Kta0rang G One Utama Pergi Claim2...
pas2 Kta0rank Teruskan Destinasi Terakhir di kajang...
pabila smpai ke kajang.. kta0rang d samb0t dgn rmai peminat.. haha
xpi mlm uh ade psar mlm....
bile kta0rang da siap pergi psar mlm.. mkan sudeyh semua.. pas2
kta0rang park in bus dkt terminal uh... driver2 p0wn semua td0w lenyap da..
gue tunggu apa lagik..
g bersiar2 lew dkt kajang uh...
tetibe jmpe mmber lama dari penang gak.. dye bwu smpai kajang naek bus K.P.B !~..
h0000ooo!~...
kta0rang jalan2 makan2 agy skaly.. pas2 g CC !~ online dulu setengah jam..
bile detik smpai 11:00mlm.. gue harus balek ke bus...
untuk kejutkan driver2 yg sedang td0w...
pas2 jam 11:05mlm.. kta0rang terus ke platform utk mengambil org balek ke penang..
tetapi rmai sngat org..... haha!~.. gue p0wn x dpt td0w mlm uh...
then... trush ke bukit jalil dan duta... kemudian kta0rang reyhat d simpang pulai....
untuk membuat tranfer !~....
biasa la adat bus2 neyh...
pas2 kta0rang msuk ipoh utk antar org ipoh.. dan kemudian balek trus ke penang !~..
pa bila smpai ke penang.. gue trus naek ke atas utk msuk kerja !~...
pergh.... smpai uma kul 6 ptg !~.... mmg penat gilew.... dan trush taip kt bl0g neyh!~...
skunk gue nk td0w dluw.. oke papai!~

0 comments: