Thursday, October 20, 2011

http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/15419_westlife.jpg

Selepas 14 tahun, 26 sepuluh hits termasuk 14 single nombor salah satu, 11 5 album, 7 yang melanda tempat teratas dan telah secara kolektif menjual lebih 44 juta salinan di seluruh dunia, 10 menjual pelancongan dan kenangan yang tidak terkira banyaknya yang kita buat selama-lamanya akan menghargai, kita hari ini mengumumkan rancangan kami untuk pergi cara-cara berasingan kami setelah koleksi hits terbesar Krismas ini dan lawatan selamat tinggal tahun depan. Keputusan keseluruhannya secara baik dan selepas menghabiskan semua kehidupan dewasa kita bersama-sama setakat ini, kita mahu mempunyai rehat yang panjang dan melihat usaha niaga baru. Kita lihat koleksi hits terbesar dan tur selamat tinggal sebagai cara yang terbaik untuk merayakan kerjaya yang luar biasa kami bersama-sama dengan peminat-peminat kami. Kami benar-benar tidak sabar untuk melawat dan melihat peminat kami satu kali terakhir.



Sejak beberapa tahun kebelakangan ini Westlife telah menjadi lebih kepada kami daripada sekadar band. Westlife adalah sebuah keluarga. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat kami yang telah dengan kami dalam perjalanan yang mengagumkan ini, dan juga sebahagian daripada keluarga kita.

Kami tidak pernah membayangkan apabila kita bermula pada tahun 1998 bahawa 14 tahun kemudian kita masih akan rakaman, melawat dan mempunyai hits bersama-sama. Ia telah impian yang menjadi kenyataan bagi kita semua.

Kian, Mark, Nicky and Shane

‘Greatest Hits’ to be released on 21st November

New Single ‘Lighthouse’ to be released 13th November


0 comments: