Wednesday, September 14, 2011

Pitbull Enrique
Kevork Djansezian, Getty Images

Enrique Iglesias dan Pitbull, dua gergasi membuat hit muzik pop pada tahun lepas, bertembung dalam berat wisel 'I Like How It Feels.' Walaupun musim panas baru hilang kedalam mengkaji semula, Enrique dan Pitbull melakukan yang paling sukar mereka untuk mengembalikan semula dengan stadium ini dan arena-siap lagu.

Walaupun sexed up, lagu amorous seiring dikaitkan dengan Iglesias, '
I Like How It Feels' tidak salah satu dari orang-orang kesesakan romantis.

Mengulangi Enrique "It’s my time / I can do what I like / For the price / Of a smile / I got a ticket to ride." Beliau kemudian Coos, "You know I like how it feels" lebih dan lebih. Ia satu set mudah pengisytiharan lirik yang menyambut ceria dan menikmati hidup. Kami telah mendengar bersiul semasa anda bekerja, tetapi Enrique dan Pit mengambil ke tahap yang seterusnya dengan jumlah ini lebih besar daripada kehidupan.

Terdapat jumlah yang adil rawatan studio lagu, tetapi itulah yang diberikan dengan mana-mana epik, pop song luas pada tahun 2011. Tetapi Enrique dan Pit sepatutnya orang ramai melompat keluar dari tempat duduk mereka dan menari apabila mereka memainkan lagu ini (dengan syarat mereka berbuat demikian) dalam lawatan mereka akan datang. Kita tidak akan terkejut jika ia menjadi makanan ruji di stadium NFL ini jatuh dan musim sejuk juga.

Lagu tersebut akan muncul pada edisi khas album "Euphoria" Iglesias , yang disebabkan keluar November ini. Ya, kita suka bagaimana ia merasakan dan bagaimana ia berbunyi! Hanya menghidupkan dan izinkan saya pergi!

Listen to Enrique Iglesias, ‘I Like How It Feels’ Feat. Pitbull

0 comments: